מצבעים מטורפים לחברי האתר! מזון איכותי לכלבים במחיר הזוי!

לאיזה פנסיון לכלבים כדאי לשלוח?

במאמרים אחרים באתר הרחיבו בעניין התאמת הכלב לפנסיון כלבים שנותן את השירותים המתאימים לכלב שלכם, דהיינו אם הטוב ביותר ביתי או להקתי וכו', האם יש חצר, או יש אפשרות לשילוב אילוף, האם ישנם טיולים וכו', ואין במאמר זה לעלות את השירותים והתנאים המוצעים בכל פנסיון כלבים אלא בעניין המיקום של פנסיון לכלבים שאתם בוחרים.

ראשית לפני שבוחרים פנסיון לכלבים יש לתת את הדעת האם החופשות שאתם מחפשים לכלב שלכם הם רבות, שאם כן הרי שהצורך לקרבת ביתכם גדל, שכן, לא כל פעם תוכלו ויהיה בידכם להביא את כלבכם למקום רחוק, ואם תאמרו שכל פעם אחפש פנסיון כלבים באזור אליו הלך, יש לתת את הדעת שמוטב לכלב להכיר פנסיון לכלבים אחד ולחזור ולשוב אליו מאשר כל פעם להיות בפנסיון לכלבים אחר.

אך באמת שיש כיום בהרבה פנסיונים לכלבים שירותי הסעה, ואם אתם גרים בעיר ובמושבים הרחוקים ישנם שירותים שאתם מעדיפים לכלבכם, כשטחי שחרור גדולים, ומרחבי צל טיולים בשטח ועוד, וכל זה פעמים גם במחיר מוזל, א"כ פעמים שירותי הסעה יכולים לפתור את הבעיה, באתר יהיה בהמשך אפשרות חיפוש פנסיונים לכלבים עם שירותי הסעה [נכון לזמן כתיבת שורות אלה, אך אפשר שכבר החיפוש ניתן עכשיו באתר].

אם במקרה אתם נוסעים לחופשה בצפון, ואינכם יכולים להיות כל היום עם הכלב, בין מחמת שאינו מסתדר בקמפינג או שבמלון לא מסכימים להכניס כלבים ועוד סיבות דומות, אך מכל מקום אתם כן רוצים לשלבו בחלק מהטיולים בצפון, אזי ישנם פנסיונים לכלבים בצפון שיתאימו לכם, גם באתר ישנו דף חיפוש מיוחד ששמו פנסיון כלבים בצפון, שם תוכלו למצוא את כל הפנסיונים לכלבים בצפון המומלצים, ואפשר גם שם לבדוק האם ישנם שירותי הסעה בפנסיון לכלבים שירות שיוכל לסייע לכם מאד ולהקל עליכם בחופשה.

הנוסעים לחופשות ארוכות לכמה חודשים ויותר, יש לבדוק בפנסיונים לכלבים שיש להם הנחה לשהייה ארוכה, זה בד"כ בפנסיונים הגדולים, הכוונה לאלו שמקבלים הרבה כלבים ולאו דווקא הלא בייתים, באתר הדגשנו במחירון את הפנסיונים לכלבים שנותנים הנחה לשהייה ארוכה של הכלב בפנסיון.

כמובן שיש תמיד להתאים גם את השירותים, תזונה ותנאים המתאימים לכלב, ורק אח"כ מתוך שה לבדוק את המיקום הטוב ביותר, שיהיה לכם חופשה נעימה.

לפנק את הכלב
ולפנק את הארנק!

מזון לכלבים במחירים הנמוכים ביותר בשוק!

לפנק את הכלב
ולפנק את הארנק!

מזון לכלבים במחירים הנמוכים ביותר בשוק!

דילוג לתוכן