מצבעים מטורפים לחברי האתר! מזון איכותי לכלבים במחיר הזוי!

מתכננים בשמחה חופשה משפחתית

מתכננים בשמחה חופשה משפחתית, נסיעה לביקור אצל הדוד מאמריקה, אך מאידך דואגים על כלבכם האהוב והנאמן שאתם מוכרחים להשאיר מאחור, הנה במאמר זה נביא לפניכם עקרי הדברים שצריך לבדוק כשבוחרים פנסיון לכלבים, מה צריך לשאול, ואיך להתאים לכלבכם את המקום המתאים לו, למען שתוכלו ליהנות מהחופשה או הביקור בלא דאגה כלל.

ראשית יש להקדים שהצורך לבדיקה על השירותים הניתנים בפנסיון לכלבים הוא חשוב מאד, שכן נכון לזמן כתיבת שורות אלו עדיין לא הוסדר חקיקה בכל הנוגע לפנסיונים לכלבים בישראל, כפי שנכתב בבהמ"ש לתביעות קטנות בחיפה וזה לשונם "מעמדו של פנסיון לכלבים, אינו מוסדר בחוק. אין מדובר בעיסוק הטעון רישיון, ואין הדברים נזכרים בחוק להסדרת הפיקוח על כלבים תשס"ג 2002", אשר על כן יש לכל הרוצה לשלוח את כלבו לפנסיון כלבים לברר את כל התנאים שנותנים באותו פנסיון ולראות עם הסטנדרט שמציעים בפנסיון מתאמים לכלב שלו.

קודם כל יש לבדוק איזה צורת מגורים מציעים בפנסיון לכלבים:

  1. יש פנסיונים לכלבים המציעים שהות בכלובים, במקרה זה יש לשאול כמה זמן שהותם בכלוב וכמה זמן נותנים להם להסתובב בחוץ, ומהו הגודל של הכלוב והאם הם לבד, וכן מה השטח שאליו יוצאים ומה יש בשטח, עצים, חול, או מרוצף וכדומה, כמו"כ האם יש צעצועים או משחקים וכו'.
  2. יש פנסיונים לכלבים שהכלבים שוהים בכל שעות היום במרחב הפתוח, ובלילה יש להם מקום מחסה במקום הפתוח שם יכולים לישון בהרגשה מוגנת.
  3. יש פנסיונים לכלבים בייתים שהכלב שוהה בבית בעל העסק, שם התנאים ממש בייתים ובד"כ מדובר בבתים פרטיים גדולים.
  4. יש פנסיונים לכלבים המציעים חדרים מרווחים לכל כלב, ופעמים ביחד עם בן \ בת זוג, וכן יציאה לחצר חופשית ע"י דלת שבאפשרות הכלבים לפתוח, או לחלופין יציאה לחצר דווקא בשעות מסוימות.

בכל המקומות הסגורים יש לבדוק האם ישנם בפנסיון מיזוג אויר, תאורה, חלונות וכדומה, כמו"כ יש לבדוק מה תדירות הניקיון הנעשה במקום.

טיפ: כל כלב מורגל בצורת חיים לדרך שהרגילו אותו בביתו, וכל ששהות הכלב בפנסיון דומה יותר לבייתו או משופרת יותר כך הכלב ישמח יותר בשהותו בפנסיון.

יש לבדוק איזה מזון נותנים, יש פנסיונים המציעים אוכל משובח יותר או פחות והאחריות על בעל הכלב לבדוק, יש פנסיונים שנותנים לבעל הכלב להביא את האוכל אליו הוא מורגל, כאשר בעדיפות הראשונה יש להעדיף להשאיר את המזון שהכלב מורגל אליו, שכן כלב עם קיבה רגישה, בשינוי המאכל שמורגל אליו עלול לסבול מבעיות כגון חוסר רצון לאכול, רגישות בעור או במערכת העיכול, עליה במשקל, וקושי בפעילות במאמץ גבוה וכדומה, עכ"פ אפשר להתייעץ עם הווטרינר, וברוב המקרים באוכל משובח ואיכותי הכלב אינו מגיב לשינוי.

חיסונים וטיפולים:

  1. יש פנסיונים לכלבים, המצריכים להביא פנקס חיסונים אשר מאשר שהכלב עבר את כל החיסונים ושהכלב בריא, בכך אנו מבטיחים יותר שלא ידבק כלבנו מהכלבים האחרים השוהים במקום.
  2. במידה והכלב נצרך לטיפול בנטילת זריקות וכדומה, יש לבדוק האם יש כלבנים מנוסים בפנסיון שיודעים ומוכנים לתת לכלב את התרופה לו הוא צריך.
  3. יש פנסיונים שעושים בדיקת פרעושים וקרציות כל כמה ימים.
  4. יש פנסיונים שיש בהם וטרינרים נגישים, כמו"כ יש לשאול מי אחראי על מחלה או נזק המתרחש בפנסיון, ומה עומד לרשות בעל הפנסיון לכלבים לנתינת שירות רפואי.

תנאים נוספים:

יש פנסיונים המציעים טיולים לכלב, ובחלקם אפשר בתוספת תשלום לקבל טיול נוסף על מה שמקבלים בתשלום הרגיל, יש מקומות המציעים מקלחות וליטופים וכדומה, יש מקומות שנותנים שרות של צילום, וכן יש פנסיונים לכלבים שנותנים שירותי הסעה של הכלבים מבית הלקוח וחזרה.

אנחנו מקווים שעזרנו לכם לחשוב על הדברים שצריך לבדוק בפנסיון לכלבים כדי להתאים את הצרכים המתאימים לכלבכם, ולחלקכם בטח עזר גם לעורר עוד צרכים שלא רשמנו לעיל, באתר שלנו קיבצנו לכם את מיטב הפנסיונים לכלבים שמצאנו, ובכל אחד השתדלנו לכתוב את כל מה שמציעים שבכך יקל עליכם את החיפוש, כמו"כ הפנסיונים מחולקים לאזורים וערים כך שתוכלו למצוא את הפנסיון לכלבים המתאים הקרוב לביתכם, במידה ויש לכם מה להוסיף ולהעיר אנו נשמח שתכתבו לנו למען שנוכל לשפר את השרות החשוב לנו מאוד, אנו מאחלים לכם ולמשפחתכם נסיעה בטוחה ושמחה ושתחזרו לביתכם בשלום, שם יחכה לכם כלבכם האהוב בריא ושמח.

לפנק את הכלב
ולפנק את הארנק!

מזון לכלבים במחירים הנמוכים ביותר בשוק!

לפנק את הכלב
ולפנק את הארנק!

מזון לכלבים במחירים הנמוכים ביותר בשוק!

דילוג לתוכן