מצבעים מטורפים לחברי האתר! מזון איכותי לכלבים במחיר הזוי!

כמה שנים חי כלב?

כמובן כמו לכולנו, חשוב לנו לדעת מהי התוחלת חיים של הכלב שלנו. כולנו רוצים שהכלב שלנו יהיה איתנו לתמיד אבל מה לעשו שתזה בלתי אפשרי. לכן נרצה לדעת שהכלב שלנו יחיה הרבה שנים ושלא נצרך להיפרד ממנו מהר. הרבה אנשים, כאשר הם קונים או מאמצים כלב חדש מעוניינים לדעת כמה שנים הוא יחיה וככה ביותר קלות לתכנן את העתיד שלהם.

 

היות והכלב הוא חברו הטוב של האדם קשה להיפרד ממנו מאוד. הכלב הופך להיות חלק בלתי נפרד מחיי המשפחה ובני הבית נקשרים אליו בקשרי חברות. כידוע נתינה מולידה אהבה ככל שאנחנו משקיעים בכלב שלהו יותר כך אנחנו נקשרים אליו ואוהבים אותו יותר וככה כמובן יהיה קשה לנו להיפרד ממנו יותר. אנחנו לא אומרים לכם שאל תשקיעו בכלב שלכם. השקיעו בו וטפחו אותו. רק דעו שתוחלת חייו מוגבלת ותהנו ממה שיש היום ואל תחשבו על המחר.

 

תוחלת החיים של כלב משתנה בין זני הכלבים. התוחלת החיים הממוצעת היא בין 12-13 שנים. כלבים יכולים למות מזקנה, ממחלות או מתאונות דרכים. יש שאומרים שכלבים מעורבים חיים יותר. יש אומרים שככל שהכלב קטן יותר כך הוא יחיה יותר שנים וגם ידוע שנקבות חיות יותר. באשר לזקנה זהו טבע העולם ואנחנו מקווים שהכלב שלכם יאריך ימים ושנים. אך כאשר זה נוגע לתאונות דרכים נא שמרו על הכלב וטיילו איתו עם רצועה בלבד. כאשר הכלב סובל ממחלה טפלו בו ע"י וטרינר ככל שתוכלו וככל שלא יגרם לו סבל מיותר.

 

על מנת להאריך את חייו של הכלב, יש חשיבות לאורח החיים שלו. הכלב ישנם מספר גורמים המשפיעים על תוחלת חייו של הכלב. יש חשיבות לאיכות המזון. יש צורך להתאים את המזוג לגודל הכלב, לסוג הכלב לפי ההמלצות. כמובן יש להקפיד שהכלב יאכל מזון מיוחד לכלבים ושאריות מזון שבריאות לו בלבד כמו שאריות עוף, או לפי המלצת הוטרינר. שאריות מזון ברובן מזיקות לכלבים. ונכון, למרות שאנחנו ממש רוצים לתת להם – כדאי להימנע מכך. יש כלבים שמפתחים סכרת בגלל מזונות עתירי הסוכר שאנחנו אוכלים ונותנים להם. יש ממתקים ופרסים לכלבים ואת הפינוקים האלה אפשר לתת להם. כמובן יש לשמור על פעילות גופנית וטיולים סדירים ושהכלב לא יצרך להתאפק יותר מדי לעשיית צרכיו. כמובן, את תחסכו מהכלב חיסונים או פניה לוטרינר כשזה נצרך.

 

יש דברים שאתם יכולים לעשות על מנת לשמור על הכלב שלכם בצורה מיטיבה ביותר. התייחסו אליו, לטפו אותו, חייכו אליו, דברו אליו. כמו שהוא חבר שלכם ככה גם אתם החברים שלו. התייחסו אליו יפה. מקווים שתשמרו על כלבכם היטב ותהנו ממנו למשך שנים ארוכות של חברות ושמחה.

לפנק את הכלב
ולפנק את הארנק!

מזון לכלבים במחירים הנמוכים ביותר בשוק!

לפנק את הכלב
ולפנק את הארנק!

מזון לכלבים במחירים הנמוכים ביותר בשוק!

דילוג לתוכן