מצבעים מטורפים לחברי האתר! מזון איכותי לכלבים במחיר הזוי!

האם להשאיר את הכלב בפנסיון כלבים או אצל חבר?

כאשר אתם יוצאים לחופשה וצריכים למצוא סידור לכלב שלכם יכולות להיות מספר אפשרויות מה לעשות איתו. אתם יכולים להשאיר אותו בבית שלכם ושמישהו יבוא ויאיכיל אותו ויציא אותו. אתם יכולים להביא אותו לחבר או למישהו מהמשפחה שלכם. ואתם יכולים להשאיר אותו בפנסיון כלבים. לכל אחד יש את השיקולים שלו מה הכי טוב לו ולכלב שלו. במאמר הזה נביא את היתרונות והחסרונות בכל אחד מהמקרים.

במקרה שהחלטתם להשאיר את הכלב בבית. היתרונות במקרה הזה הוא שהכלב מרגיש בבית. כי כמובן הוא עדיין בבית שלו. זאת השיטה שנראית הכי קלה, הכי נוחה והכי זולה לביצוע. החסרון במקרה הזה הוא שהכלב נורא בודד ובכל יום מצפה לכם, למשפחתו שיחזרו והם אינם חוזרים. אם הכלב נמצא במקום אחר הוא מבין שמשהו שונה אבל כשהןא בבית ואתם לא חוזרים הוא יכול להיות עצוב ומתוסכל.

במקרה שאתם חושבים להשאיר אותו אצל חבר או משפחה שלכם. זה יכול להיות מתסכל לכלב שהוא נמצא בסיביבה שהיא לא מוכרת לו. הוא צריך להתרגל לבית חדש, למקום חדש של טיול. זה יכול להיות מתסכל אך יכול להיות גם כיף לכלב לשנות את האוריה והסגנון והטיול. זוהי דרך שגם תהיה לכם יחסית זולה. אולי לא כל כך נו המאחר ויכול להיות שהכלב יברח ולא ירצה לשתף פעולה עם המעבר והיה עצוב מהשינוי. אם הכלב יעשה באגן אז לא יהיה לכם נעים מהחברים שלכם.

במקרה שאתם חושבים להשאיר אותו בפנסיון כלבים. מצד אחד זו הבחירה היקרה יותר. אך יחד עם זאת אתם לא צריכים לבקש טובות מאנשים. אתם משלמים עבור השירות ואתם יכולים להיות רגועים שמטפלים בכלב שלכם היטב והוא נמצא בידיים טובות ומטטפחות. כי בפנסיון זה מה שעושים. מטפלים בכלב שלכם. בפנסיון שומרים על סדר יום לכלב ומטפחים אותו. יש פנסיונים ברמה מאוד גבוהה שהכלב שלכם יקבל שם פינוק של ממש. אתם יכולים להיות בטוחים שלא ישכחו להאכיל או להוציא אותו לטיול.

כמובן שכל הנתונים תלויים באיזה חבר בחרתם לשמור על הכלב ואיפה הוא גר ואם הכלב מכיר אותו או לא. אבל מה שבטוח שפנסיון היא אפשרות הכי טובה אם חושבים על טובת הכלב.

לפנק את הכלב
ולפנק את הארנק!

מזון לכלבים במחירים הנמוכים ביותר בשוק!

לפנק את הכלב
ולפנק את הארנק!

מזון לכלבים במחירים הנמוכים ביותר בשוק!

דילוג לתוכן