מצבעים מטורפים לחברי האתר! מזון איכותי לכלבים במחיר הזוי!

איך לבחור אוכל לכלב שלך

יש לכם כלב חמוד. ואתם משקיעים בו המון זמן אנרגיה וכסף. אתם כמו כל הישראלים רוצים לדעת מה אתם עןשים עם הכסף שלכם. ואתם בטח רוצים לדעת שאתם נותנים לכלב שלכם את האוכל הטוב ביותר בשבילו. היום כשהשוק של מזון לחיות והשוק בכלל הפך למיקרוקוסמוס גלובלי. קל ביותר לברר פרטים על המוצר שאתם מעוניינים לרכוש. קל יותר לקנות אותו הכי בזול וכן, לקנות אותו בדיוק ספציפי לצרכים שלכם. וכמובן לצרכים של הכלב שלכם.

ישנם מוצרי מזון פופולאריים לכלבים שהם הנמכרים ביותר בארץ. אנחנו בדרך כלל קונים את מה שאנחנו רגילים. אם אנחנו רגילים לקנות חלב של תנובה כל יום אז יהיה לנו מאוד קשה לשנות את ההרגל הזה ופתאום לקנות חלב של טרה. אותו דבר במזון לכלבים. זהו מוצר שאנחנו קונים אותו באופן קבוע ואין לנו עניין לגוון בקניה. כל שכן שאנחנו לא אוכלים את זה בעצמנו, אין לנו מושג מה הטעם של זה והכלב שלנו נראה די מרוצה ושמח. אבל על מנת שניתן לכלב שלנו את הטוב ביותר ועל מנת שנשמור על בריאותו ואריכות חייו יש צורך לדייק את המזון לסוג הכלב גודל הכלב ורמת המרץ והפעילות שהכלב מוציא.

כמובן שכאשר אנחנו מדברים על אוכל לכלב אנחנו חייבים לזכור שכלבים צריכים לאכול אוכל לכלבים. לפעמים אפשר לתת לכלב שאריות כמו בשר דגים עוף (בהתאם להוראות מוטרינר). אך להימנע לחלוטין מלתת לכלב מזונות תעשיתיים שמיועדים לבני אדם. כמובן שמוצרים עם רמת סוכר גבוהה, מה שאומר עם רמת פחמימות גבוהה אינה מועילה כלל לכלב ואף מזיקה לבריאותו.

ישנו חוקר שבדק את מרכיבי המזון של כלבים וגילה שישנם מזונות שמכילים חומרים העלולים לגרום לזיהום או הרעלה מאחר והפיקוח על איכותם היה נמוך במיוחד. אז דבר ראשון שאלו את הוטרינט על המזון המומלץ מבחינתו. נסו לבדוק בעצמכם את המרכיבים של המזון הכלבים שבחרתם לרכוש. ככל שרמת החלבונים במזון הכלבים גבוהה יותר כך האוכל איכותי ובריא יותר לכלב שלכם. שימו לב מה אחוז הפחמימות ומאיזה חומר זה עשוי. האם זה תירס חיטה או שיבולת שועל. אנחנו נעדיף את השיבולת שועל על פני האחרים.

בנוסף לכתוב שימו לב לכלב שלכם. שימו לב שהוא לא משלשל או לא מתלונן על כאבים. שימו לב שהוא עושה את צרכיו בתדירות תקינה. שימו לב שהוא אינו משמין ושלא ניכר עליו תופעות לוואי כאלה ואחרות.

לסיכום המרכיבים המומלצים במזון הכלבים שלכם הם בשר, או באופן כללי שיהיה עשיר בחלבון. אפשר כל חלבון מן החי שמקורו בבקר, כבש דגים. עדיף שרמת הפחמימות תהיה נמוכה והפחממה שכן נמצאת תהיה משיבולת שועל או אורז ולא מתירס.

לפנק את הכלב
ולפנק את הארנק!

מזון לכלבים במחירים הנמוכים ביותר בשוק!

לפנק את הכלב
ולפנק את הארנק!

מזון לכלבים במחירים הנמוכים ביותר בשוק!

דילוג לתוכן