מצבעים מטורפים לחברי האתר! מזון איכותי לכלבים במחיר הזוי!

איך גידול כלבים תורם לילדים?

כלבים כמו שהם תורמים למבוגרים הם בהחלט גם תורמים לילדים. התרומה של הכלבים בבית באה לידי ביטוי בכמה מישורים. במישור הרגשי, במישור החינוכי, במישור האנושי. כל התרומות של כלב בבית משפיעות גם הילדים. כאשר לוקחים כל גור כשהילדים קטנים הכלב ממש גדל עם הילדים והוא הופך להיות חלק מהמשפחה.

במישור הרגשי ילדים מאוד מתחברים לכלבים. הכלב הוא החבר הכי טוב של האדם וילדים מרגישים את זה ונקשרים לכלבים כאילו היה חבר טוב או בן משפחה שלהם. הבימינו הבינו את התרפיה הרגשית שטמונה בקשר עם בעלי חיים ואנו רואים יותר ויותר שיטות טיפול ויותר ויותר בעלי חיים שמטפלים בילדים באמצעותם. הקשר, הטיפול השלווה והרוגע שהכלב מעניק לילד מהווה כגורם טיפולי לקשיים רגשיים שקיימים אצל הילד. הכל נותן לילד הרבה תשומת לב ואהבה ללא תנאים ולכן הילד נקשר אליו כל כך. הכלב הוא לא שיפוטי ולא ביקורתי והוא יודע לתת ולקבל ללא תנאים.

כשמגדלים כלב בבית הילד לומד לתת מעצמו עבור מישהו אחר בלי לקבל תמורה. הילד לומד להאכיל את הכלב. לקחת אותו לטיול. לקחת אותו לוטרינר כשצריך. הילד לומד שמשקיעים בכלב כסף וקונים לו את כל מה שהוא צריך ממזון ועד לטיפולים רפואיים. ובכך הוא לומד נתינה וזהו ערך חשוב לכל חייו.

כשהילד לוקח את הכלב לטיול הוא לומד להיות אחראי. הוא לומד להתחשב בצרכים של הכלב. הוא לומד להתרחק מכלבים עוינים שנובחים ומנסים לריב עם הכלב. כך הוא לומד להגן עליו ולהתרחק מסכנה. פעולה של הוצאת הכלב תורת לכושר הגופני של הילד. בימינו שהילדים יושבים רוב שעות היום בבית הספר וללאחר מכן במחשב, בטלויזיה ובסמארטפון. הוצאת הכלב לטיול היא בהחלט פעילות גופנית שתורמת לילד.

בהרבה משפחות יש כלבים. זוהי דרך נהדרת ליצירת קשרי חברות בין ילדים בכיתה או בשכונה. כאשר יש לחברים של הילדים שלכם גם כלבים אז יש להם נושא שיחה משותפת ותחום עניין משותף. בכך הילדים נתרמים מבחינה חברתית מכך שיש להם כלב. הם יכולים לקבוע עם חבר לקחת את הכלב לטיול ביחד. או ללכת לגן שעשועים של כלבים ביחד.

כלבים תורמים לילדים בהמון מישורים. כמו שהם תורמים למשפחה כולה. גידול כלבים מביא רק טברים טובים וחיוביים לבית והילדים ומדים להעניק ולתת לאחר. כשהם לומדים מגיל קטן לתת לכלב כאשר הם יגדלו הם ידעו לתת גם לאנשים וחברים מסביבים כי הם פיתחו את חוש הנתינה, האחריות והדאגה כבר מגיל קטן. בכך הם יהפכו לאנשים טובים יותר מוסריים יותר ובעלי יכולת נתינה.

לפנק את הכלב
ולפנק את הארנק!

מזון לכלבים במחירים הנמוכים ביותר בשוק!

לפנק את הכלב
ולפנק את הארנק!

מזון לכלבים במחירים הנמוכים ביותר בשוק!

דילוג לתוכן