מצבעים מטורפים לחברי האתר! מזון איכותי לכלבים במחיר הזוי!

אז כמה עולה פנסיון לכלבים?

פנסיון לכלבים זה מושג רחב מידי מכדי שנוכל לתת תווך מחיר שהתשובה תספק את הקורא שלנו, שכן בד"כ המחיר מעיד על הטיב, כן רק בד"כ, אך בעניין הפנסיונים יש שינויים שמשפיעים על המחיר ואינם דווקא מעידים על הטיב.

האזור הוא מאד חשוב, ככל שהפנסיון לכלבים יהיה במרכז יותר, וככל שיהיה בערים הגדולות יותר כתל אביב רמת גן וכו' בהתאם המחיר יעלה, שכן הביקוש שם גדול ובעלי כלבים מעדיפים שיהיו קרובים לבייתם הן מחמת נוחות גרידא הן מחמת הרגש שסוף סוף הכלב לא כ"כ רחוק מהבית.

וככל שאנו נתרחק לדרום ולצפון הביקוש יורד ומאידך העצה גודל, מושבים ושטחים גדולים קוראים לחובבי כלבים ומאלפים להקים שם את הפנסיונים שלהם עקב התנאים המתאימים לכך.

יש עוד עניין, הפנסיונים הביתיים, ישנם שגם אצלם המחיר גבוהה עם השקעה מרובה וידע רב באה הדרישה המתבקשת, אך ישנם גם פנסיונים ביתיים שעושים את זה "על הדרך", הם אוהבים כלבים ובד"כ גם יש בביתם איזה ילד שיושן עם הכלבים ומשחק עמהם, ולכן הם דורשים פחות אך פעמים זה ממש עושה את העבודה, הכלב פשוט אינו יודע שובע מטיולים ומשחקים וליטופים, אך כן במרכז עדיין זה יקר יחסית.

ובאמת כל אחד צריך לבדוק מה שהוא רוצה ומתאים לכלבו, אם בעל כלב רוצה לשלב אילוף בזמן השהות ברור שעדיף לשלוח למקום עם מאלף וגדול, או שיודע שכלבו אוהב חברה וכו', אך אם הוא בייתי ורגיש לפעמים דווקא בביתי החם ימצא שם מבוקשו, אין במאמר זה כדי להתיימר מה טוב לכלבים שלכם אלא רק לומר שהמחיר בפנסיונים אינו מעיד תמיד על הטוב ביותר עבורכם.

בעל כלב שרוצה פנסיון גדול ומושקע אך נמנע מלשלוח רחוק מחמת הנוחות, הרי שכיום כבר ישנם הרבה פנסיונים שנותנים שירות הסעה מכל חלקי הארץ ורק יש לבדוק ולשאול, פעמים שבמחיר נמוך יותר נמצא פנסיון מוצלח יותר.

נו טוב, אם הצלחתי להביא אתכם עד כאן בלי לנקוב במספר, אז או שאתם קצת מתוסכלים כי "תאכלס", לא אמרתי את המחירים, או שפשוט קפצתם לסוף, מכל מקום הנה תווך המחירים.

פנסיון כלבים מכל הסוגים הוא בין 70-150 ₪

לפנק את הכלב
ולפנק את הארנק!

מזון לכלבים במחירים הנמוכים ביותר בשוק!

לפנק את הכלב
ולפנק את הארנק!

מזון לכלבים במחירים הנמוכים ביותר בשוק!

דילוג לתוכן